Sunday, April 19, 2015

Гравура у стаклу, ручни рад-икона Светог Николе

   
Икона Св. Николе
(ручна гравура у стаклу)
      Добар, дан свима.


     Надам се да уживате, у овако лепом дану, да се одмарате. Ја са, данас, полако привео крају ову икону. Радио сам је техници која се гравура, гравирање (гравирање је технички поступак урезивања, дизања, линија, украса, знакова и ликова). Гравура као техника, такође је доста старакао и пирографија, она се такође много провлачи кроз историју.
     Овом техником може се гравирати, злато, сребро, стакло, пластикаа, дрво, а такође се примењује за израду "дубокотисарских плоча" у бакру или другом металу за тискање слика на папиру или илустрација. Такоже се може применити за гравирање ловачког оружја.

    Ја сам ову технику применио на стаклу.Направио сам икону Светог Николе:35цм X 45цм

    Рад још нисам завршио до краја, за неколико дана видећете коначни резулетат, мог рада у техници која се зове ручно гравирање. Па ако желите, икону по вашој жељи или нешто друго ви ме контактирајте, пишите.


   МОЛИТВА СВЕТОМ НИКОЛАЈУ

    О, свесвети Николаје, прекрасни угодниче Господњи, наш усрдни заступниче, и свуда у невољама брзи помоћниче, помози мени грешном и утученом у овом садашњем животу, умоли Господа Бога да ми опрости све грехе моје које од младости своје починих у целом животу мом, делом, речју, мишљу и свим чулима својим, и при исходу душе моје помози мени кукавном, умоли Господа Бога, Саздатеља свих твари, да ме избави ваздушних митарстава и вечних мука, како бих свагда прослављао Оца и Сина и Светога Духа, и твоје милостиво посредовање, сада и увек и кроза све векове.