Wednesday, April 15, 2015

Кухињска врата у пирографији

Мала врата
 
    Добар дан, драги пријатељи. Последњи пут сам писао о историји пирографије. Писао сам колико је техника стара и на каквим све материјалима може да се ради.
 
    Данас, вам приказујем, мој рад, да кажем један обичан шаблон у пирографији који сам применио на вратима за кухињске елементе. Врата су изаређена од трешњиног дрвета.

   Као што сами можете видети, по фотографијама, да пирографија може бити од велике користе, такође може дати естетски изглед вашој кухињи, као и унети стари дух-дух већ давно заборављене технике, која се у данашње време слабо користи и примењује како у малим столарским радионицама, тако и у већим компанијама које баве производњом намештаја.

 

   Затворите очи на минут, показаће вам се колико у вашом дому, имате дрвеног намештаја, дрвених предмета у дворишту и како овом техником или контактирањем једног од пирографа-човека који живи у вашем граду или околини, који вам може унети дух оригиналности на сваки дрвени предмет, комад намештаја који имате. Биће вам пријатније, а такође сам рад, као рад у пирографији није скуп.

Велика врата



   Од мене за данас, толико.
   
   А ви мало размислите о свему овоме што сам написао за вас.