Tuesday, May 9, 2017

Moj novi rad, ram za ikonu-piografija Ikona Preteča Sveti Jovan Krstitelja

 Dobar dan, prijatelji moji. Danas vam pokazujem moj novi rad, ram za ikonu u piografiji.
Ram sam radio mesec dana u jasenovom drvetu.
Sklapanje rama kao i njegova stolarska obrada, koja ima vidnih grešaka ne znam, pravedno, da vam kažem čije je to delo.
Što se same ikone tiče njen naziv je: Ikona preteče Svetog Jovana Krstitelja, koju je radila porodica Maksimović iz Beograda 09.12.1998 godine za jedan Mali Hristov Hram.
Imao sam čast da takva ikona kroči u moj dom, da celivam ovako prelepu čudotvornu ikonu Preteče Svetog Jovana Krstitelja.
Jedino što znam od vlasnika ove ikone da je ikonu radilo troje ljudi. Na izradi ove ikone bilo im je potrebno oko godinu dana.
Sam rad govori sve, svako dalje pisanje slova ikakvih je suvišino s moje strane.


 Danas smo ovako prelepu ikonu postavili u njen novi ram.
Hvala svima koji ste imali strplenja, da počitate ovo malo mojih slova o istoriji ikone kao i viđenja mog rada, rama u pirografiji.