Monday, May 18, 2015

Рам за огледало у дуборезу



 Добар дан, драги пријатељи. Данас желим да са вама поделим један мој нови рад, који сам урадио ручно у дуборезу за мој дом.

Сваки детаљ што видите на раму, прво сам нацртао на папиру, па онда све то то пренео на дрвени рам од буковог дрвета.

Рам је дименизија: 59цм X 80цм, дебљина дрвета 2цм.
Вероватно се питате, колико човеку који се бави овим пословим је потребно времена да се уради овакав рам или нешто слично у дуборезу.

Све зависи, да ккажем от бордура, које желите и такође врсте дрвета на којем се ради дубоерз.

Ја сам мој рам радио око 2 масаца, не баш сваки дан по 6-7 сати, нараво да сам правио паузе, никуда ниса журио, труд и рад се види на самом раму.

Ако желите нешто слично за ваш дом, пишите, ту сам
да урадим по вашим жељама, избору нешто у доборезу.
Толико од мене за данас.

Велики поздрав.